Як себе розрекламувати?

Як себе розрекламувати?з досвіду минулої діяльності, якій я віддав близько 5 років, працював на себе, можу сказати, що в будь-якій діяльності, в будь-якому бізнесі є деякі аспекти, найбільш важливі — 1. Зовнішній вигляд, 2. Уміння спілкуватися, бути цікавим, викликати довіру, робити це не фальшиво, а природно. Гумор, життєрадісність. Потрібно вміти бачити в людях, ніж ти можеш їх зачепити, щоб тебе пам’ятали. 3. Навіть якщо ти не дуже хороший фахівець, — перші два пункти окупають всі твої недоліки. Краще сарафана дійсно не знайти.

Є способи реклами, як би по сарафана. Такий спосіб багато компаній використовують, коли який небудь людина відома або просто модель вклеюється і що то говорить, рекомендує. У моєму суспільстві близько 20 осіб, і для них я писав документи, як розвиватися, що потрібно робити, хто то впорався, хто то — ні. А хто то — пішов далі. Один мій колега взяв відеоінтерв’ю у клієнта.

Не можу сказати наскільки добре працює, але в постах працюють поля інформації в наступному порядку: 1. Картинка, фотографія (добре працює гумор, інсайдерські пости, демотиватори, фото результатів) 2. Підпис до фотографії на самій фотографії. 3. Текст. Текст повинен залучати, але не повинен бути більшим, на його прочитання є близько 1 сек. , Щоб людина зрозуміла, чи буде він читати наступні 3-5 сек. , Щоб вирішити чи читати весь пост. При просуванні сторінки важливо з головою приділяти час і не здаватися.

Це і додавання в друзі, це і розміщення постів на відкритих стінах, це і друзі друзів. Все інше, питання — як?. Добре робити наприклад об’ява на Авито з посиланням на свою сторінку, номер телефону, але не посилання на групу, тому що в групі буде нижче ціна, а з оголошення можна залучити більш забезпечених клієнтів. Зрозуміло справу, не всі заради грошей, але забезпечені клієнти — люди успішні і вони просто не підуть за 500-700 р. на масаж.

І мова не скільки про ціну, а скільки про те, що люди середнього, частіше — нижче середнього достатку, — з ними складніше працювати. Психологічно так виходить, що ці люди бувають невдячними. І це підсвідомо відбувається, але не завжди.

Для успішної роботи — потрібні постійні клієнти, які завжди будуть отримувати знижку — і знову залучені, на яких можна заробити стільки, скільки сам собі дозволяєш. З досвіду вже починаєш бачити здалеку людей — постійні клієнти, разові клієнти, не зрозумій навіщо прийшли, і окрема найвеселіша категорія — студенти)))) Є способи досить креативні піару.

Причому як те нове, яке добре забуте старе. Але, це вже мій проект, до якого можливо все таки дійду, коли часом з’явиться).

Як себе розрекламувати?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Добавить комментарий