Як зшити книгу?

Як зшити книгу?
У першу чергу ви повинні бланк журналу реєстрації отриманих рахунок-фактур, який затверджений Урядом РФ. Дана форма має такі графи, як дата і номер рахунку-фактури, дата оплати, ІПН та КПП продавця, сума покупки і сума ПДВ. Тут же вкажіть і свої реквізити (найменування юридичної особи, ІПН).

Розкладіть всі отримані рахунок-фактури в хронологічному порядку, тобто від першого числа місяця до останнього. Занесіть всю інформацію в книгу.

Будьте уважними, адже якщо ви допустите помилку, податкові інспектори при перевірці будуть змушені викинути суму ПДВ з розрахунку. Після цього складіть документи по порядку, пронумерувати кожну сторінку. Це необхідно для того, щоб ні у кого не виникло бажання замінити або вирвати рахунок-фактуру.

Після закінчення звітного періоду прошийте книгу. Не допускається скріплення аркушів за допомогою степлера. Тому скріпіть їх за допомогою нитки та голки. Залиште хвостик від нитки і приклейте його за допомогою невеликого відрізка паперу до самої останньої сторінки журналу.

Тут же напишіть, скільки сторінок прошито, скріпіть інформацію синім відбитком печатки організації та підписом. Пам’ятайте, що книгу покупок потрібно зшивати не 20 числа того місяця, який слідує за звітним періодом. Зберігайте податкові документи протягом п’яти років з дня внесення останнього документа. Якщо відносно вашої компанії призначена камеральна або виїзна, ні в якому разі не віддавайте оригінали книги покупок. Якщо ви хочете внести зміни в книгу покупок, повинні зробити це в поточний звітний період, тобто якщо ви вносите коригування після того, як журнал прошитий, дія буде неправомірним.

Не забудьте і титульний лист. Тут вкажіть, за який період складена книга покупок, впишіть найменування вашої організації.

Як зшити книгу?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Добавить комментарий