Як шпаклювати машину?

Як шпаклювати машину?
Сьогодні ми поговоримо про те, як шпаклювати автомобіль, якщо виникла така потреба.

Для початку варто зрозуміти суть питання. Метод ремонту шпаклівка є одним з найпоширеніших способів відновлення первісної форми кузовних елементів після деформації, викликаної випадковими ударами або подією на дорозі. Вона також незамінна і при боротьбі з іржею. Але ефективність шпаклівки на одній чаші ваг врівноважується достатньою складністю процесу, особливо, на етапах підготовки поверхні і фінальної обробки шкіркою.

Щоб максимально заощадити час, але при цьому не втратити в якості, варто дотримуватися певного плану дій. Шпаклівка автомобіля, як і багато інших технічні процеси, починаються з індивідуального захисту. Перше, що необхідно зробити надіти спецодяг, яку не шкода буде зіпсувати, окуляри, маску і обов’язково захисні рукавички (краще одноразові). Готуючи поверхню до обробки, її необхідно завчасно вимити і протерти White Spiritом і розчинником.

Після цього на робочому ділянці за допомогою шкурки потрібно прибрати всі гострі краї і іржу. Нічого страшного, якщо доведеться зняти додатковий шар металу, головне на цьому етапі домогтися максимальної чистоти. Шпаклівку можна придбати практично в будь-якому авто-магазині. Головне при виборі визначитися, який саме тип шпаклівки вам потрібен: по глибині вм’ятини; наявності оцинкованих елементів; необхідності попереднього ошкуривания і грунтовки. Суміш найкраще приготовляти на пластиковій або металевій поверхні.

Вбираючі матеріали для цієї мети не підійдуть. При змішуванні грубої шпаклівки та затверджувача потрібно стежити, щоб не залишалося рожевих плям, що вказують на неповне розчинення останнього.

Після отримання рівномірної суміші необхідно акуратно нанести перший шар на поверхню. Рухи при цьому повинні йти зверху вниз і в обидві сторони. В ідеалі треба домогтися гладкою майданчика без опуклостей. Не можна зволікати з цією операцією, інакше шпаклівка може просто засохнути і втратить свої пластичні властивості.

Після паузи в 10-15 хвилин, якщо є така необхідність, можна нанести другий шар до повного заповнення вм’ятини. Далі за планом первинна шліфування. Перед цим потрібно захистити сусідні поверхні від подряпин малярським скотчем. Часто шліфувальний папір вказує сам виробник шпаклівки, але якщо такої не виявилося, можна скористатися популярною 80.

Не поспішаючи шліфуйте поверхню, якщо в процесі подекуди почне проступати метал ці ділянки варто ще раз подшпаклевать. Вторинна шліфування вимагає папір 180 і далі 280320.

Час від часу поверхня повинна чиститися від пилу. З цим завданням чудово впорається пилосос або щітка. Але, ні в якому разі не можна використовувати воду. На завершення гумовим шпателем наноситься фінішна шпаклівка, призначена для заповнення мікротріщин і пор, що утворилися на поверхні.

Після того, як робоча поверхня висохне можна її гарантувати і фарбувати, попередньо знежирити. Експлуатувати автомобіль до фарбування не варто волога буде вбиратися і руйнувати структуру.

Як шпаклювати машину?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Добавить комментарий