Які документи потрібні для спадщини?

Які документи потрібні для спадщини?
Для оформлення спадщини нотаріусу необхідно надати ряд документів. Всі документи можна розділити на види: Документи, необхідні для подачі заяви про прийняття спадщини При спадкуванні за законом — документи, що підтверджують родинні стосунки спадкоємця і спадкодавця: Довідка з останнього спадкодавця з паспортними даними (форма 9), або Домова книга для осіб, які проживали в приватному будинку із зазначенням осіб, спільно з ним прожівающі.

При спадкуванні за заповітом — заповіт з відміткою нотаріуса, який становив цей заповіт про те, що воно не скасовувалося, не змінювалося, нове не складалось. заявника: паспорт громадянина або інший документ відповідно до закону — оригінал для пред’явлення (копії не потрібні). Документи, що підтверджують повноваження представника правовласника (оригінал і копія): нотаріально засвідчена або документ, що підтверджує представництво в силу закону (свідоцтво про народження дитини або рішення уповноваженого органу про призначення опікуном чи піклувальником). Додаткові документи для прийняття спадщини, комплектність яких залежить від кількості спадкоємців, спадкового майна та ін

Спеціальні документи (кадастровий план земельної ділянки, паспорт на квартиру та інші.); Про власника нерухомості, про відсутність заборон і арештів на нерухоме успадковане майно; Документи на рухоме майно (технічний паспорт на автомобіль та інш.); Документи, що підтверджують особисті немайнові права ; Акт оцінки (звіт про оцінку). Обов’язковий для наступних видів майна: цінних паперів (звіт про оцінку акцій, паїв), автотранспорту, прав вимоги, зброї. Інші документи, необхідні нотаріусу для ведення спадкової справи та оформлення свідоцтва про право на спадщину. Документи, необхідні нотаріусу для оформлення спадщини на нерухоме майно: договір купівлі-продажу, дарування, міни, приватизації; рішення суду по спору про імущетве. Свідоцтва про державну реєстрацію права на нерухоме майно (якщо право було зареєстровано раніше).

Документ, що підтверджує факт створення об’єкта нерухомого майна: декларація про об’єкт нерухомого майна (подається тільки на гаражі чи інший об’єкт, який не потребує видачі дозволу на будівництво; об’єкт нерухомого майна на землі, виділеній під дачне господарство або садівництво). технічний паспорт об’єкта індивідуального житлового будівництва (подається тільки на об’єкти індивідуального житлового будівництва, зведених на землі з дозволеним використанням під індивідуальне житлове будівництво; індивідуального житлового будівництва, зведених на землі в межах поселення, призначеної для особистого підсобного господарства). Довідка форми 2, яка видається органом з технічної інвентаризації та обліку об’єктів нерухомого майна. Правовстановлюючий документ на земельну ділянку (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, міни, дарування і т. д., свідоцтво про право довічного успадкованого володіння, розпорядження адміністрації про виділ землі у власність, виписка з погосподарській книги). Кадастровий план земельної ділянки, посвідчений органом, що здійснює діяльність з ведення державного земельного кадастру (подання кадастрового плану не вимагається, якщо план даної земельної ділянки раніше вже представлявся на державну реєстрацію і був поміщений у справу правовстановлюючих документів).

Документ про вартість майна (інвентаризаційної, кадастрової, ринкової). Перелік документів є зразковим і при необхідності нотаріус може запросити додаткові документи. Звіт про ринкову оцінку автомототранспортного кошти. Звіт про ринкову оцінку акцій. Відомості про те, в якому банку знаходиться вклад для направлення нотаріусом запиту.

Які документи потрібні для спадщини?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Добавить комментарий