Які документи потрібні для прописки?

Які документи потрібні для прописки?
Згідно з додатком 2 до постанови Уряду Москви 189-ПП від 06. 04. 04 Про затвердження Правил реєстрації та зняття громадян Російської Федерації з реєстраційного обліку за місцем перебування та за місцем проживання в місті Москві для оформлення реєстрації (прописки) необхідні наступні документи. — Договір найму (комерційного), піднайму, короткострокового найму, договір передачі квартири у тимчасове користування; — заява особи, що надала житлоплощу за згодою наймодавця, наймача та громадян, постійно з ними проживають, б) правління ЖБК, ЖК на здавання під найм житла — при вселенні в квартиру, займану членом ЖБК, ЖК (якщо він не є власником цього житла), в) органу опіки чи опікуна або піклувальника — при вселенні в квартиру, займану мешканцем, хто під опікою чи піклуванням; г) організації — при вселенні в службову квартиру, в окремі кімнати у відомчих гуртожитках. — Ордер на вселення в житло, виданий Управлінням справами Президента Російської Федерації; — договір найму (комерційного), соціального найму; — рішення органу виконавчої влади про встановлення опіки чи піклування із зазначенням місця проживання; письмову згоду на вселення наймодавця, наймача та всіх спільно проживають з ним повнолітніх громадян. — Документ, що підтверджує право власності на квартиру (в тому числі свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, договір дарування, договір міни, свідоцтво про право на спадщину, договір ренти, договір довічного змісту з утриманням — за умови, якщо власник займає ізольовану кімнату в цій квартирі); — договір найму (піднайму) за умови, що наймач займає ізольовану кімнату, б) опікуна чи піклувальника на вселення громадянина в квартиру, займану мешканцем, над якою встановлено опіку чи піклування, а також органів опіки та піклування або довірчого керуючого відповідно до статей 37 і 38 Цивільного кодексу Росії. — Виписка з рішення органу виконавчої влади Москви про вселення в квартиру, виділену під службові цілі; — письмову згоду на вселення — від наймача, а також усіх повнолітніх громадян, які проживають спільно з ним в цій квартирі; — письмову згоду організації, у власності або оперативному управлінні якої знаходиться житлоплощу. — Внутрішньовідомчий ордер, виданий організацією, КЕЧ (КЕУ), за згодою місцевого органу виконавчої влади, на вселення громадян в окрему кімнату сімейного гуртожитку; а) наймача, а також всіх проживаючих з ним повнолітніх громадян, б) організації, в управлінні якої знаходиться житловий фонд (при вселенні громадян у гуртожиток).

Які документи потрібні для прописки?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Добавить комментарий