Які свічки запалювання краще?

Які свічки запалювання краще?
Всі свічки проходили випробування на жигулівському 03-ем двигуні, об’ємом 1, 5-літра, природно на електронному запалюванні, т. к. на контактному просто немає сенсу, сила струму не та. Отже, почнемо, перший були встановлені свечіPNGK V LINE одноконтактні, свічки тестували як в спокійному режимі так і в максимальному навантаженні, двигун на цих свічках працює стабільно холостий хід не плаває, витрата бензину помірний, вранці на холодну машина заводилася з другого разу причому постійно, а на гарячу з полтика. Кожен комплект свічок ми тестували на протязі трьох днів. У міському режимі свічки працюють відмінно, та варто розкрутити мотор до 6-ти тисяч і все далі потужність пропадає під навантаженням іскра пробиває неточно і мотор втрачає потужність, але це при великих оборотах, а так свічки дуже навіть нічого, для повсякденної міської суєти як разів.

Наступний комплектPNGK R двоконтактний, ці свічки нас порадували трохи більше, двигун став трохи тихіше працювати, стабільно тримав холостий хід, і головне що вранці машина заводилася з півоберта, я навіть помітив що витрата став ще менше, якщо на одноконтактний свічках в міському режимі машина їла 9 літрів на 100км, то на двоконтактний витрата впав десь до 8, 5 літрів. Це дуже порадувало, потім ми вирішили перевірити як вони себе поведуть при максимальних обертах і тут теж здивувалися, двигун перестав тягнути вже після 6, 800 тисячах, а не при 6-ти, як на одноконтактний, але при подьеме в затяжну гору я помітив що на одноконтактний свічках я підіймався на 4-тій передачі, а на двоконтактний мені довелося переключиться в кінці підйому на 3-ю передачу, причому перевіряв два рази, але в ув’язненні можу сказати що свічки все одно показали себе з дуже гарної сторони.

Я ними залишився задоволений. На підході третій комплект це BOSСH SU ER-3 трьохконтактні, ці свічки дуже засмутили коли ми їх купували ми віддали за них пристойну суму, набагато дорожче, ніж заPNGK. Нас запевняли, що свічки самі хороші, що вони трьохконтактні, що їх всі беруть і всі задоволені.

Ось ми і вирішили перевірити чи так це, після установки цих свічок ми їли їли завели машину причому звук мотора став якийсь дзвінкий. Холостий хід стрибав то вгору то вниз і мало того витрата збільшився аж до 11-ти літрів на 100км чесно кажучи ми були в шоці. Мотор працював не плавно, а ривками немов хтось підштовхував ззаду. Мало того, він ще й подтраівал, але це все дрібниці після того як він перестав тягнути вже на 5-ти тисячах. Ми засмутилися остаточно все таки віддали не малі гроші, вранці машина заводилася аж з 4-го разу.

Ми вже вирішили перевірити може мотор пустує не може в свічках бути стільки мінусів, і поставелі їх товаришеві на БМВ і що ви думаєте? Той же результат.

Все так само погано, ще навіть гірше ніж на Жигулі. Який з цього висновок? Або нам продають не фірмові свічки, або це заводський брак, або насправді ці свічки такі погані але за час їх експлуатації вони не заробили не одного позитивного бали.

Ну і нарешті останній комплект свічок це BOSСH SU ER 4-чотирьохконтактні. Ви знаєте, після попереднього комплекту цієї ж фірми чесно кажучи не вселяли довіри і чотирьохконтактні свічки, але після ряду випробувань прийшли до висновку що вони просто супер не дарма їх так назвали, Мотор працює в задоволення не тільки собі, але і водієві і пасажирові. Тихо, плавно, стабільно, витрата теж нічого в 9 літрів вкладаються. Вранці заводиться чітко з першого разу і це при тому що вночі були заморозки, дуже добре відгукується машина на педаль акселератора, але найцікавіше, що це єдині свічки які не померли навіть при 7-ми тисячах, це максимальні обороти як кажуть педаль в підлогу, завжди забезпечували рівний динамічний розгін, причому як на прямій дорозі, так і в гору.

Одним словом, ми віддали перевагу цим свічам, так як вони показали себе з хорошого боку, тим самим заробивши до себе повагу. Чесно кажучи ми не знайшли не одного мінуса хоч тут гроші були витрачені не в пусту.

Які свічки запалювання краще?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Добавить комментарий