Яким модно бути?

Яким модно бути?
Практично кожна людина на Землі вважає себе модним. Тільки от між по-справжньому модними людьми і тими, хто хоче ними здаватися величезна різниця. Існують люди, для яких мода-життя.

Вони не просто йдуть в ногу з тенденціями, вони їх створюють. Вони можуть перетворити звичайну сіру ганчірку в об’єкт мрій сотні дівчат. В основному, правда, такі люди і крутяться в fashion-індустрії.

Тобто вони ходять на покази, спілкуються з глянцевими людьми, купують глянцеві журнали. Отже вони слідують тому способу життя, який там описується. Але головне, у цих людей є смак.

Є ж такі люди, які дивляться на тих самих, модних на їх думку, людей і сліпо хочуть їх наслідувати. Вони напомнінают маленьких дітей, які мріють бути схожими на своїх старших братів / сестер і всі за ними повторюють. Виходить невміло і навіть місцями смішно.

Так от з модою також. Подивіться хоча б на цих жінок в леопардових лосинах.

Або дівчаток, які натягують на себе все і відразу. Або купують уггі через 2 роки після того, як вони вийшли з моди. Виходить що сьогодні модно бути яким? Модним. Саме.

Модно бути модним. Суші Коли в 80-х роках почалася мода на суші, то вона стала поступово захоплювати весь світ. І зараз це супер-пупер-популярно їсти суші.

Навіть якщо ти терпіти не можеш сиру рибу (яка в московських ресторанах взагалі незрозуміло звідки береться), якщо ти ненавидиш рис, ти все одно будеш їсти суші. Просто тому що це модно.

І неважливо, що від морепродуктів тебе блювати тягне, ти все одно підеш обідати саме в суші-бар. Пілотські окуляри-краплі а-ля Ray-Ban Вибір сонячних окулярів глобальна проблема людства. Тому що у всіх різні пропорції обличчя, і треба переміряти сотні моделей, щоб знайти свою. Так от окуляри-крапельки носять зараз ну практично все в незалежності від розмірів і форм носа, лоба і тд.

Гаразд ще купити рейбеновскіе окуляри (справжні я маю на увазі). Тому що вони, по-перше, зроблені якісно, а, по-друге, виглядають хоч гідно. Але ось ці пародії в кольорових оправах, які прям кричать made in перехід — ідіотизм цілковитий.

Уггі Ну це взагалі пісня. Я думаю, тут і говорити нічого не варто, просто вийдете на вулицю. В Америці вони були модними в 2008-2009, а російські модниці і зараз вміло їх обделивают стразами і надягають з будь-яким одягом.

Так що це вже починає нагадувати Пенда-стайл. Я недавно побачила в метро дівчину в яскраво-помаранчевих уггах. Так ось я потім весь день в шоці ходила. Здорова їжа Здоровим бути важливо, і завжди було так. Але не так давно в моду увійшов якийсь здоровий спосіб життя.

Люди стали вимотувати себе до непритомності у фітнесі (навіть якщо у них ідеальна фігура, а зі спортом вони виключно на-ви). З’явилися спеціальні заклади, де сірникові і без того дівчата з кам’яним обличчям поїдають салатні листя та інше інше. На мій погляд, все це тільки перекручує поняття здоров’я. i-продукція Починаючи з 2007 року стали все частіше з’являтися перед очима яблучні речі. А особливо айфони.

Вони зараз є практично у кожного каліки. Я нічого проти цих чудо-телефонів не маю, як раз навпаки. Але мене відверто кажучи бісить, що їх купують навіть ті, хто смски насилу набирали раніше на своїх Сіменс. І без сліз не поглянеш на те, як вони тикають пальцями в дисплей, причому вдало раз так на 15-ий.

Блін, ну це круто! У мене є айфон, і я супер-крутий.

Так, я збирав на айфон 3GP3года, і зараз вже вийшов четвертий, але це неважливо! Я також в одних і тих же джинсах третій рік ходжу, і купив я їх у секонд-хенді, але у мене тепер є айфон! ДААААА!

Фу, противно. Можна до безкінечності перераховувати топові речі, але суть і так зрозуміла. Люди мріють когось наслідувати. Вони думають, що в леопардових лосинах, які їх повнять і страшенно їм не йдуть, вони будуть привабливіше і, що найголовніше, крутіше.

І так з усім. Ми самі не помічаємо, як мода проникає в наш мозок і починає там панувати.

Ми думаємо, що незалежні від усіх нових течій, що у нас свої взгяд на життя, свій стиль. Але ми все одно купуємо ту чи іншу популярну штучку, продовжуючи при цьому твердити про свою індивідуальність. Так-так. І я така ж. І ти такий же.

І всі такі. Моднииииие.

Яким модно бути?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Добавить комментарий