Кого більше: блондинок або брюнеток?

Кого більше: блондинок або брюнеток?
Який колір волосся більш популярний серед жінок? Кого більше блондинок, брюнеток або рудих?

На ці питання відповів холдинг Ромир, спираючись на дані платформи SCiF (Shopper Centric Information Flow) * Основний обсяг покупок серед фарб для волосся припадає на світлі і темні тони (Див. Графік 1). При цьому популярність світлих тонів за минулі 2 роки зросла. Так, наприклад, частка покупок темних тонів в 2008 р. склала 43% (проти частки світлих тонів в 33%). У першому півріччі 2009 р. частка покупок темних тонів була на 7% вище, ніж світлих.

Цього року співвідношення часток покупок фарб світлих і темних практично однаково. На покупки рудих відтінків доводиться порядку 19% від натурального обсягу всієї купленої фарби для волосся в першому півріччі 2010 року.

Прихильників фарби для волосся фіолетових тонів зовсім небагато частка її покупок складає трохи більше 2% від усього обсягу купованої фарби для волосся. Графік 1. Частки, від натурального обсягу покупок фарб для волосся по тонам у великих містах Росії з населенням більше 500 тис. жителів.

Дослідницька платформа SCIF Ромир *. У світлі відтінки входять відтінки тонів блондин і супер (сильний) блондин, в руді відтінки — відповідно відтінки рудих тонів і червоних, в темні — входять відтінки коричневих і чорних тонів. Среднеквартальная частка сімей великих російських міст, які купували фарбу для волосся для використання в домашніх умовах, в 2009 році склала майже 24%. А за 2009 рік хоча б раз купили фарбу для волосся вже 55% сімей. У Москві споживачів фарби для волосся менше — 49% сімей хоча б раз у минулому році купили цей товар.

І одна з можливих причин — більш поширена в столиці практика фарбувати волосся в салоні або перукарні, тобто поза домом. Примітно, що більш динамічна картина змін простежується всередині безпосередньо світлих тонів (Див. Таблиця 1). Так, наприклад, покупки тонів класу супер блондин (варіанти сильного освітлення, знебарвлення) скорочуються при зростанні популярності фарби відтінків блондин. Таблиця 1. Частки від натурального обсягу покупок фарб для волосся світлих тонів у великих містах Росії з населенням більше 500 тис.

жителів. Що стосується рейтингу компаній виробників фарб для волосся, то найбільшою популярністю в минулому році користувалися фарби LOreal і Schwarzkopf Henkel. На третьому місці за затребуваність — продукція компанії G. Цікаво, що з усього обсягу фарб для волосся, придбаного в минулому році, тільки близько 1% відноситься до сегменту спеціальних фарб для фарбування чоловічих волосся. * Дослідницька платформа SCIF (Shopper-Centric Information Flow) заснована на даних панелі домашнього споживання 3000 домогосподарств (8520 індивідуальних споживачів), що репрезентує купівельну і споживчу поведінку жителів міст Росії з населенням понад 500 тисяч чоловік. У Москві панель представлена 1000 домогосподарств (2800 індивідуальних споживачів).

Учасники панелі сканують штрих — коди всіх куплених товарів, принесених додому. Дані сканування в онлайн режимі надходять до бази даних SCIF.

Дані платформи SCIF детально показують, які товари, де, коли, за якою ціною, ким і для кого купуються. SCIF надає докладну інформацію про покупки, покупцях (тих, хто приймав рішення про купівлю), споживачах (для кого був куплений той чи інший товар), а також торговельних точках (типі, статус, розташуванні, вигляді обслуговування і пр.

Кого більше: блондинок або брюнеток?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Добавить комментарий