Що беруть на іспит?

Що беруть на іспит?
Вчора (05. 11.

2013) поправки до ФЗ Про безпеку дорожнього руху вступили в законну силу і опинилися беззаконням, показавши небачено низький рівень професіоналізму готували їх парламентаріїв. Поправки стали реакцією Думи на аварію в Подольську, коли 13 липня 2013 Грачья Арутюнян вбив 18 пасажирів рейсового автобуса, викинувши на них гравій із перекинутого КАМАЗа. Відгукнувшись на цей виклик часу всіма інтелектуальними силами колективного розуму, депутати пішли по логічному шляху: щоб надалі водії із зарубіжними право не губили корінне населення, необхідно заборонити закордонні Права.

І написали поправки, відповідно до яких з учорашнього дня всі гастарбайтери, трудящі за кермом по найму, повинні набути в кишені російські водійське посвідчення.

Звідки вони візьмуться нікого не цікавило і тому у вівторок в країні стався транспортний колапс, оскільки налякані водії з національними ВУ обачно не вийшли в рейс. Поліція, не звернула уваги на запізнілу поправку про перенесення заборони 14 травня 2014 року, влаштувала по містах облави Перевізників, які допустили водія з неросійськими правами, чекав штраф в 50 000 рублів, а самих водіїв позбавлення ВУ і заборона на професію. Переляку вистачило на всю країну, торкнувшись навіть Москву і Санкт-Петербург. Але коли до вечора розібралися, що беззаконня не таке вже страшне, карати будуть пізніше, а час на переекзаменування ще є, на втіху прозвучали голоси великих транспортних підприємств, доповіла про стрімке набутті всім поголів’ям іноземців російських водійських посвідчень з блискучої перспективою закінчити буквально на днях.

А що стоїть за всім цим насправді? Поправки до закону зобов’язали гастарбайтерів здавати лише теорію.

З цього випливає, що навіть депутати Держдуми знають правду водити іноземці вміють. Приїхавши до нас рулити маршрутками — вже відбулися водії з довгим стажем.

І практичний іспит вони здадуть без проблем.
А от теорію вони точно не здадуть. Тому, що не читають по-російськи.

Більшість гастарбайтерів закінчували свої національні школи або на вильоті СРСР, або зовсім в стані нової державності. Це означає, що російська мова їм або не викладали, або його вчили, як іноземна по дві години на тиждень. Тому говорити російською вони вміють, а прочитати квитки не зможуть ні в якому разі.

ДАІ, як співучасник поправок, відмінно використовувала момент, піднявши новою вимогою рентабельність своїх відділів продажів. Як брешуть очевидці, іспит коштує від 30000 до 45000 рублів і тепер входить в пакет інших документів, що покладаються іноземцю для роботи в Росії, нарівні з дозволом і реєстрацією.

У великих автопарках на це гроші знайдуть, тому й рапорти настільки впевнені. Та й оптом дешевше. Депутати знали, що оскільки вони не змінюють систему, то на безгоспні і ніким не контрольовані дороги країни як і раніше будуть виїжджати самоскиди без гальм з перевантаженням і дивні в поведінці маршрутки, транспортна інспекція допустить всіх бажаючих, а вже потім зупинить і запрацює, а ДАІ не стане регулювати рух, контролювати потік і відстежувати учасників руху. І в результаті ми з вами отримали федеральний закон, єдиний підсумок якого збільшення доходу ДАІ.
 Є ще й кілька відкладених у часі, але таких же умілих бонусів для придорожньої поліції.

Поділ на підкатегорії означає, що на Правах можна буде заробити багато разів. Відмінний грошовий потік забезпечать і любителі, що їздять то на машинах з автоматом, то на машинах з механікою, і професіонали, які здобули диференціацію за вантажопідйомністю (С вантажівки понад 7. 5 тонн, С1 до 7. 5 тонн), кількістю пасажирських місць в автобусах ( понад 16 місць категорія D, до 16 місць D1) і видах причепів (DE — автобус з пасажирським причепом, D1E автобус з вантажним причепом).
Щоб в автопарку допустити водіїв до звичних машин, доведеться відкривати нові категорії і підкатегорії, тобто спочатку оплачувати навчання в автошколі по кожному окремому виду транспортного засобу (екстернат заборонений цим же пакетом поправок), складати іспити й отримувати документи про закінчення, а потім кожен раз йти здавати іспит в ДАІ так само по окремій категорії або підкатегорії. Якщо депутати ще раз підступах до закону Про безпеку дорожнього руху то цілком можна очікувати появу нових категорій: повний привід, задній привід, передній привід, машина з кондиціонером і без нього, з навігатором чи ні, а ще для безпеки стане вкрай актуальна сертифікація водіїв з подальшою здачею іспиту в ДАІ при перенавчанні з Nissan на Volkswagen, з Lexus на Mercedes, з Жигулів на Renault.

Оптом дешевше. Автопаркам знижки. Іноземцям здавати лише теорію.

Що беруть на іспит?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Добавить комментарий