Що робить карбюратор?

Що робить карбюратор?
Здрастуйте шановні автолюбителі. Всім напевно цікаво, що відбувається з мотором автомобіля після того як завели його.

Як мотор розуміє, що потрібно максимально прискоритися, якщо педаль газу натиснута повністю? І як він взагалі їсть бензин.

Сьогодні мова піде про класичному методі харчування, а саме про
карбюраторном типі уприскування. Давайте розберемося, як він працює. Поплавкові камера Для початку, потрібно знати, що мотор автомобіля під час зворотно поступального руху всмоктує повітря, т.

е. створює розрядження за межами силового агрегату (як повітряний насос). Тому інженерам прийшла ідея, що за допомогою цього всмоктування можна з повітрям подати і бензин.

Так от в карбюраторі є камера (поплавкові камера) з бензином, де знаходиться поплавець (порожнистий пластмасовий кулька), до якого прикріплена запірна голка, яка перекриває подачу палива при спливанні кульки.
У ньому є отвір, щоб у камері підтримувалося нормальний атмосферний тиск. За допомогою бензонасоса, через сітчастий фільтр, паливо потрапляє саме в цю камеру. І в міру заповнення камери поплавок спливає і закриває подачу палива за допомогою запірної голки.

З іншого боку камери, є розпилювач (пов’язаний з поплавковою камерою за допомогою паливного жиклера), який розпилює паливо в дифузорному просторі. Зверху надходить повітря, який змішується в дифузорі з бензином, поділяє його на крапельки і далі у міру відкриття дросельної заслінки йде в циліндри.
Для нормального згоряння 1кг бензину, в режимі нормального навантаження, потрібно
15 кг повітря, в режимах
малої навантаження прийнятно і 17 кг повітря на 1 кг палива. Для
максимальних потужностей треба 13 кг повітря на 1 кг палива. Що таке дросельна заслінка?

Трохи відступлю і скажу, що дросельна заслінка це якраз і є реакція на педаль газу, іншими словами, механічна плоска заслінка, яка відкривається і закривається в залежності від положення педалі акселератора, тим самим збільшує або зменшує паливно-повітряну суміш, що йде в циліндри.
Що таке дифузор? Дифузор звужена циліндрична частина перед дросельною заслінкою, де відбувається змішання палива з повітрям. І так, надходження і подача бензину відбувається так, що поплавок майже не змінює свого положення, тобто рівень палива залишається незмінним (бензин розпилюється, поплавок опускається, відкривається клапан і бензин заливається, поплавок спливає і т. д.). У момент, коли поршень йде вниз для всмоктування паливно-повітряної суміші, створюючи тим самим розрядження за собою. У цей момент з розпилювача разом з повітрям засмоктується суміш бензину і повітря (емульсія).

Кількість усмоктуваної емульсії залежить від положення дросельної заслінки, чим вона буде більше відкрита (чим сильніше натиснутий газ), тим більше засмокче в циліндри суміші.
Ось основний принцип роботи найпростішого карбюратора. Щоб переходити від низького навантаження до максимальних, карбюратору потрібен
прискорювальний насос. Для ефективним гальмування двигуна і керування холостим ходом
ЕПХХ (економайзер примусового холостого ходу), а також, щоб автомобіль максимально швидко розганявся
прискорювальний насос. Про це та багато іншому розповім в наступному пості.

До нових зустрічей.

Що робить карбюратор?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Добавить комментарий