Що збирати Баланару?

Що збирати Баланару?
Гайд по Баланару написаний для dota allstars v6. 78. Герой Balanar Night Stalker Характеристика: Сила 23 +2. 8
Спритність 18 +2.

25
Інтелект 16 +1. 6
Плюси: Хороший і збалансований приріст суттєво з кожним рівнем. Сильний гангер. Мається сало і уповільнення.

Вночі неможливо наздогнати і втекти.

Мінуси: Залежить від предметів. Днем слабкий (якщо за ніч не встиг зібрати пару предметів). Давайте розглянемо Скіл (магії) героя. Void Баланар моментально завдає шкоди ворогу і уповільнює його на 2 секунди вдень і 4 вночі.

Рівень 90 утрати. Рівень 160 утрати.

Рівень 255 утрати. Рівень 335 утрати. Перезарядка: 8 секунди. Варто мани: 80/90/100/110. Про магію простими словами: магія завдає просто величезної шкоди ворогу, особливо для початку гри, а також ще й уповільнює його.

Через такої маленької перезврядкі на одного ворога можна кинути кілька разів.
Crippling fear Balanar проклинає ворога і той починає промахуватися з імовірністю 40% і не може використовувати магії. Рівень 5 секунд тривалість. Рівень 6 секунд тривалість. Рівень 7 секунд тривалість.

Рівень 8 секунд тривалість. Варто мани: 90. Перезарядка: 12 секунд.

Про магію простими словами: баланар повинен бігати і вбивати ворогів, часто виловлювати по одному, але у багатьох магів, та й не тільки магів, є магії, які можуть законтрить балу і втекти від нього, ось цей скил кок раз на такі випадки щоб ворог НЕ спог кинути стан, сітку, хекс і т. д. на баланара. Також магія дуже корисна проти сильних дд-героїв, таких як Морта, троль, войд, Урса, так як вони все б’ють руками, а магіями практично не користуються і коли почнуть бити баланара, то будуть просто промахуватися.
Hunter in the Night У нічний час баланар стає на багато сильніше, а саме: збільшується швидкість атаки і швидкість пересування.

Рівень Швидкість пересування збільшується на 20%, а швидкість атаки на 30%. Рівень — Швидкість пересування збільшується на 25%, а швидкість атаки на 45%. Рівень — Швидкість пересування збільшується на 30%, а швидкість атаки на 60%. Рівень — Швидкість пересування збільшується на 35%, а швидкість атаки на 75%.
Про магію простими словами: це та магія, яка славить нічного сталкера, вона дозволить швидко вбивати ворогів, тікати і наздоганяти їх.

Зазвичай всі головні заміси проходять вночі. Darkness Коли ніч закінчиться, то
баланар зможе викликати її ще на деякий час і тим самим стане на багато сильніше. Рівень може викликати ніч на 25 секунд. Рівень — може викликати ніч на 50 секунд.
Рівень — може викликати ніч на 80 секунд.

Варто мани: мани не вимагає. Перезарядка: 180/150/120 секунд.

Магія під впливом аганіма: Баланар вночі бачить на багато далі і здатний навіть бачити через дерева і гори. Про магію простою мовою: балу вночі в рази сильніше, але ніч вона не на завжди, а ульт допоможе активувати ніч в будь-який зручний час.

VoidP буде наносити багато шкоди для початку гри, а також не погано сповільнювати. Hunter in the NightP треба розгойдати перед вночі, щоб потім добре загангать і зібрати необхідні предмети. Вороги: По п’яній панді будемо промахуватися, а коли майже вб’ємо її, то вона активує ульт і тоді доведеться бігти від неї.
 Швидкість атаки у нього більше, а також може влаштувати промахи. Союзники: Явних прикладів наводити не буду, так як баланар більше одинак, але, звичайно, не завадить наприклад хрест від дазла або Хилке від Омніку, мана від езалора і т. д. Початковий закуп: Гайд на Night StalkerP я розглядаю при грі 5 5, тобто золота на початку буде 603.

Остаточний закуп: Чому ці предмети збираємо? Тараска корисна майже всім силачам, збільшить здоров’я приблизно на 1000, дасть велику регенерацію і навіть не багато атаки. Дуже корисний арт для бали, дасть просто неймовірну швидкість атаки, захист і корисні аури. Вночі у баланара швидкість атаки величезна, та і вдень з ребрами не маленька, так чому б не зібрати Башер?

Аганов значно посилить ульт.
 З такою швидкість атаки і атакою баланар буде добре віджиратись. Звичайний милицю збирають найчастіше через швидкості атаки, а у бали є третій скил, який набагато крутіше, також фейзли дадуть ще 24 утрати, що для початку гри значно і зроблять баланара мобільніше. Якщо просто сало на одного ворога не вистачає, то не пошкодуйте грошей на цей предмет, адже баланар повинен завжди бити, а не коштувати в станах або сітках.

Якщо по початку гра не задається, то не завадить зібрати вг, він забезпечить блокування утрати і ви будете довше жити. З такою швидкістю атаки як у баланара Криту летітимуть часто, а також буріза організовує не кволий утрату.

Аналогічно бурізе. Цей арт дуже корисний для Гангу, а баланар є не поганим гангером.

Буде Реген ману і здоров’я вельми не погано. Я б не став збирати СЯ балі, оскільки дасть всього по не багато, а явного приросту чогось з СЯ не спостерігається, тим більше швидкість атаки і швидкість пересування вистачає своєї.

Ну дивіться самі. Експериментуйте. Інвізе: можна використовувати для несподіваного нападу, але баланар і так зазвичай нападає зненацька з-за своєї швидкості пересування.

ДД (double damage): А ось ця руна буде дуже корисною ворога вб’є за лічені секунди. Реген: на цей випадок збираємо урну. А так, якщо мало здоров’я або мани, то руна корисна.

Прискорення (Хаст): не бачу актуальності в цій руні вночі, а ось вдень буде дуже корисною. Ілюзії: Хороша руна для нападу відразу на кількох героїв, вони не будуть знати на кого кинути магію (якщо магія не AOE), а поки будуть гадати ви їх вб’єте.

Що збирати Баланару?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Добавить комментарий