Що таке CRM?

Що таке CRM?
Дивно, але багато компаній досі забувають навіть вчасно передзвонити наявним уже клієнтам і виставити рахунок! Контроль та облік навіть найпростіших операцій дозволяє значно і практично без витрат підвищити ефективність роботи відділів продажів. модель взаємодії, що визначає, що центром всієї філософії бізнесу є клієнт, а основними напрямками діяльності є заходи з підтримки ефективного маркетингу, продажів та обслуговування клієнтів. Підтримка цих бізнес-цілей включає збір, збереження та аналіз інформації про споживачів, постачальників, партнерів, а також про внутрішні процеси компанії.

CRM (Customer Relationship Management) — управління взаємовідносинами з клієнтами. Це система роботи (процеси) з клієнтами протягом всього життєвого циклу клієнта, спрямовану на досягнення основної мети: створення конвеєра по залученню нових клієнтів та розвитку вже існуючих клієнтів, підтримання лояльності і максимального прибутку з існуючої бази покупців. Відео «Що таке CRM? »
Відео на сторінці в Ютуб: Наш відео канал (відео за CRM та продажів) на Ютуб: Не секрет, що продати щось вже існуючого клієнту в десятки разів легше, ніж новому. Функції для підтримки цих бізнес-цілей включають продажу, маркетинг, підтримку споживачів, управління якістю, навчання та підвищення кваліфікації співробітників компанії, найм та розвиток персоналу, управління мотивацією персоналу.

компанії. CRM (Customer Relationship Management) управління відносинами з Вашими клієнтами. За рахунок системи досягається мінімізація людського чинника при роботі з клієнтами та абсолютна прозорість діяльності у сферах продажів, маркетингу і клієнтського обслуговування. організаційна структура, орієнтована на клієнта,
бізнес-процеси і регламенти роботи з клієнтами,
програмне забезпечення для роботи з клієнтами. це програмне забезпечення, яке допомагає впроваджувати, вимірювати і контролювати внутрішні стандарти та методики роботи з клієнтами. При впровадженні концепції CRM і / або CRM системи дуже важливо розуміти як і навіщо ви збираєтеся змінити обслуговування клієнтів і як CRM система допомагатиме менеджерам і керівникам економити час на облік та вимірювання параметрів обслуговування споживачів. це внутрішні стандарти та бізнес-процеси з обслуговування клієнтів (те, як Ви хочете або хотіли б обслуговувати покупців).

Дуже часто для підвищення прибутковості компанії клієнтів сегментують на різні категорії (наприклад, за допомогою ABC аналізу) і розробляють кілька різних методик обслуговування покупців залежно від приналежності клієнта до тієї чи іншої групи. продажі, маркетинг, сервіс, логістику,
виробництво, фінанси, інші підрозділи компанії. І хоча основні регламенти зазвичай зачіпають фронт-офіс, а саме три напрямки (продажі, маркетинг та сервіс), від діяльності бек-офісу також багато в чому залежить ступінь задоволення і лояльності клієнта: якість виробленого товару, строки поставки, взаєморозрахунки з контрагентами. Управляти взаєминами — це означає залучати нових покупців, нейтральних покупців перетворювати в лояльних клієнтів, відданих клієнтів робити своїми бізнес-партнерами (агентами).
Така схема діє на будь-якому ринку: ми починаємо з залучення нових клієнтів, потім будуємо відносинами з цими клієнтами, робимо з них відданих покупців, а потім вже вони самі створюють мережу наших агентів по залученню.

Працювати за такою схемою дозволяє лише грамотне управління взаємовідносинами з клієнтами. — Це ланцюжок з дрібних елементів, на які часто не звертають увагу. Але саме ці елементи відіграють ключову роль:
сценарій відповіді на телефонний дзвінок, швидкість реакції на звернення клієнта, структура комерційної пропозиції, схема програми лояльності, пропозицію про придбання суміжних продуктів і багато іншого. Як і будь-який проект, CRM-проект повинен починатися з ідеї, стратегії та плану.
Далі розробляються регламенти і правила, процеси по роботі з клієнтам, посадові інструкції співробітників. є важливим, але не першорядним кроком при побудові клієнт-орієнтованої компанії.

Адже програмний продукт — це зручний інструмент, який стане підтримкою вже існуючим регламентам і процесам, і буде розвиватися разом з компанією.
Будується фундамент, на якому цегла за цеглинкою виростає зразковий клієнт-орієнтований бізнес.

Що таке CRM?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Добавить комментарий