Що таке fmcg?

Що таке fmcg?
Що ж таке FMCG або в російській версії фіміцага?

Ця абревіатура
розкладається в англійську фразу fast moving consumer goods і
розшифровується формулюванням товари повсякденного попиту. У цю
категорію потрапляють продукти харчування, в тому числі пиво, шоколадки,
чіпси, а також сигарети і побутова хімія.

Всякі дезодоранти, креми від
комарів та інше. Для FMCG існує також визначення фастмувер, так ці товари
позначають люди, які вважають себе аналітиками ринку, а часом ними і
є.

Основна прикмета такого роду товарів це низька ціна і
висока економічна затребуваність.

Тобто, це ті товари, які
купуються кожен день великою кількістю людей. Отже,
FMCG відносяться до товарів високої оборотністю.
Їх швидко
розпродають, купують нові гроші працюють в максимальній швидкості
обороту.

Купуючи в кіоску чи супермаркеті або сникерс, ви не замислюєтеся, що берете участь у прискоренні процесу
оборотності коштів за допомогою FMCG. А адже марс або який інший
натс, або численні жувальні гумки безпосередньо відносяться до
товарам категорії FMCG, фіміцага, фастмувер.
До речі, в російськомовному
визначенні FMCG називають одним словом ширвжиток. Правда, на відміну від того, що називали цим словом в радянській
економічної реальності, ширвжиток сьогоднішній дійсно
відрізняється низькою ціною.

Ну, погодьтеся, купити жувальну гумку
або батончик марс навіть не помітите втрати грошей. Правда, якщо по
сукупності порахувати, скільки ми грошей віддаємо на такого роду
дрібниці, то з’ясовується, що це сума більш ніж значна.

Але
маленькими частинами, тому не так боляче б’є по свідомості. Компанія mars одна з перших почала завоювання пострадянського ринку
FMCG.
І стала найбільш успішною на цьому новому ринку. Не вірите? Задумайтеся, адже всім нам добре знайомі снікерси, Твікс, скітлси,
а також педигри і Віскас це все виробляє компанія mars.

А
райська насолода Ви пам’ятаєте, що це таке? Звичайно, це батончик
з кокосом Баунті. А ще це теж продукція компанії. І шовковий
шоколад Dove. І багато інших бренди, які на ринку начебто
конкурують між собою, але насправді це всього лише різні особи
однієї і тієї ж компанії.

У стародавніх було божество Янус, божество входу і виходу, яке мало
дві особи.
Одна особа для вхідних, інше для, так би мовити,
вихідних. Сьогодні лукавство чомусь вважається скоріше недоліком,
хоча це нічим, здавалося б, не виправдане.

Якщо обидві особи людині
посміхаються, зрозуміло. Просто кожна людина вибирає найбільш близький
тип обличчя серед брендів, які представлені на ринку. Фактично можна говорити про те, що саме Компанія mars
найбільший представник світових виробників на нашому сьогоднішньому
ринку FMCG.

Що таке fmcg?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Добавить комментарий